dinsdag 8 augustus 2023

9 augustus 2023 - San Francisco International Airport, Verenigde Staten

icing on the cake

ok nog een keer een kort verslagje om het af te leren.

We waren helemaal klaar voor het vertrek met vandaag alleen nog ff chillen op een strandje 3 mijl vanaf onze laatste slaapplek.

Via google ("swimming nearby" zoekterm ) komen we in McCabe flat campground in Midpines uit. Na 3 mijl off the road komen we op een soort van privé strandje aan een behoorlijk  wild razende rivier. " heaven is a place on earth" zong Belinda Carlisle ooit en toen had ze het over deze plek waarschijnlijk.

Zo'n prachtige omgeving met heerlijk koud water uit de Yosemite rivier in een rotsachtige omgeving. Tja alles lijkt mee te zitten en alle puzzelstukjes vallen iedere dag in elkaar. Wat gaan we dit missen beseffen we ons vandaag.

Zo'n heerlijke afsluiting konden we ons alleen maar dromen. Perfecto!

Daarna nog een lange 3 uur durende hectische trip naar San Francisco. Mijn god wat een verkeer. vaak 6 baans en alles staat aan beide kanten vol. Mensen halen links en rechts elkaar en ons in. en ik moet volledig op mijn kwivieven zijn om heelhuids de auto ongedeukt morgenvroeg af te leveren bij de airport.

Rond 19.00 arriveren bij ons laatste motel. We sluiten helemaal in stijl af bij de moeder van alle fastfood restaurant nog altijd in jaren 50 60 stijl maar stiekem heel erg lekker ; In N Out burger.

That's all Folks. Ik val jullie niet meer lastig.

1. José:
    9 augustus 2023
    ah wat n goeje afsluiter❤️ jammer datse os neet meer lestig vils...t waar heerluk om te laeze en mit te belaeve. Jele gooje trökreis en houpeluk bis gauw💋
  2. Wilfried:
    9 augustus 2023
    Mooi zeg! Goede thuisreis.

Hoe was de vakantie? 😜
  3. Cindy Peters:
    9 augustus 2023
    Wat fijn dat we zo hebben kunnen meegenieten! Alvast een Safe trip richting huis gewenst. Tot snel 😘
  4. Gabrielle Biessen:
    9 augustus 2023
    Ik ga dit missen.Thanks for sharing en Wel thuis!❤️❤️❤️❤️
  5. Nicole:
    9 augustus 2023
    We hebben genoten van jullie trouwerij🥰prachtige reis, foto’s en verhalen. Leuk dat we er een beetje bij mochten zijn. Goede reis en hopelijk tot snel😅