vrijdag 21 juli 2023

22 juli 2023 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Fysiek pittige maar prachtige dag in San Francisco. Met de Metro naar het Mission district gegaan. Als we vanuit de diepte van de Metro aan de oppervlakte komen zijn we plots in …. Mexico! The Mission area is zeer laidback en kleurrijk. Alle huisjes in een andere kleur en overal prachtige murals. Daarna in het Dolores park Ff gechild met uitzicht over de stad. Helaas moest Ziggy afhaken voor het middagprogramma ; ze voelde zich niet lekker en moe. Met zijn drietjes verder via de legendarische cable car steil de heuvels over naar Fisherman’s dwarf. Fiets gehuurd en na een prachtige tocht langs strand, parken en jachthavens naar de Golden gate brug. In volle wind tegen de brug overgefietst en weer terug. Imposante tocht van in totaal bijna drie uur maar alle zeer voldaan. Ziggy daarna weer aangesloten en in een typische American diner de dag afgesloten. SAN Francisco zit erop. Een geweldige stad waar we alleen maar van hebben kunnen proeven. De stad is zo groot en heeft vast nog zoveel moois maar dat zal voor een ander keertje moeten zijn. San Francisco is met niks te vergelijken en het zou een hippieparadijsje kunnen zijn ware het niet dat we alle vier toch ook wel onder de indruk zijn geraakt van alle ellende en treurige zwervers en junks in de stad. Heftig. Het beeld van een junk liggend op de trappen van de metro met zijn net gezette heroïne spuit voor zich hevig trippend, is een beeld dat we niet snel meer zullen vergeten. Morgen de auto oppikken en verder.

1. Gabrielle Biessen:
    22 juli 2023
    Tommenae en dat pas 3e daag! Heel leuk om uch te volgen op dees maneer!😍
  2. Ing🧡:
    22 juli 2023
    Wat leuk dit.. 😍 is dat Steve Mc Curry naeve dich As? 📷 😂
  3. Chris:
    26 juli 2023
    Op deze manier komen de prachtige foto’s nog meer tot leven.
    Wat een andere wereld. Haast een andere planeet. Maar wat een ervaring en herinnering om nooit te vergeten! En samen met z’n viertjes🫶🏼
    Thanks for sharing!